مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-19اجتماعي

کمبود 10 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از کمبود 10 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش این استان خبر داد و گفت: هشت هزار و 300 مدرسه در این استان برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه تجهیز و آماده سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حمیدرضا رخشانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان 2 هزار و 668 مدرسه شهری و 5632 ندرسه روستایی و عشایری وجود دارد که 2 هزار و 953 مدرسه روستایی و عشایری زیر 50 نفر هستند و شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم است.

وی افزود: طی دو سال اخیر ماندگاری دانش آموزان در مدارس از 38 درصد به 42 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر 13 هزار کلاس درس کمبود داریم، 10 هزار و 248 نفر نیروی انسانی نیز در حوزه آموزش و پرورش کم داریم.

وی با بیان اینکه 110 هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیاز داریم، گفت: تلاش داریم با کمک خیرین و ادارات این نیاز را جبران کنیم.

رخشانی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید برای همه سناریوهای پیش رو باید برنامه داشته باشیم چرا که شرایط موجود و آینده اپیدمی کرونا، وضعیتی پیچیده و شکننده است بر همین اساس آمادگی لازم در هر دو صورت حضوری یا مجازی بودن آموزش ها در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 10 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

کمبود 10 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان