مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-19سياسي

تیپ شهید قهرمان ارتش در شورای تأمین همدان نقش ویژه دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، گفت: تیپ 316 زرهی شهید قهرمان علاوه بر وظایف خود به بقیه کمک می کند و تیپ قهرمان نیز علاوه بر وظیفه خود، - ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، گفت: تیپ 316 زرهی شهید قهرمان علاوه بر وظایف خود به بقیه کمک می کند و تیپ قهرمان نیز علاوه بر وظیفه خود، نقشی ویژه و برجسته در شورای تأمین استان دارد.

مصطفی آزادبخت یکشنبه 28 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که نظام جمهوری اسلامی به نیرو احتیاج دارد، علاوه بر وظایف خود به بقیه کمک می کند و تیپ قهرمان نیز علاوه بر وظیفه خود، نقشی ویژه و برجسته در شورای تأمین استان دارد.

آزادبخت تصریح کرد: خداحافظی از سرهنگ شاکرمی برای ما گران و دل کندن از یادگاران شهدا بسیار سخت است اما کار تشکیلاتی ارتش را ارج می نهیم و همان ارادت را به سرهنگ صفری که جایگزین وی در فرماندهی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان شدند، داریم.

وی ادامه داد: ارتش قهرمان ما در رسته های مختلف و سایر نیروهای تحت لوای ولایت، نیروی قدرتمندی به وجود آوردند و امروز باید به خودمان یادآوری کنیم، ارتش دلاور چه شهدای والا مقامی را تقدیم اسلام و میهن کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ شهید قهرمان ارتش در شورای تأمین همدان نقش ویژه دارد

تیپ شهید قهرمان ارتش در شورای تأمین همدان نقش ویژه دارد