مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-19پزشكي

اورژانس هوایی علوم پزشکی آبادان راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تصویب راه اندازی اورژانس هوایی در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

- دکتر شکراله سلمان زاده در آیین گرامیداشت چهل و ششمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی و تقدیر از فعالان این عرصه که امروز (28 شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار این را داشتیم که آیین گرامیداشت چهل و ششمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را بر سر مزار شهید مدافع سلامت جعفر شریفی برگزار و از فعالان این حوزه تقدیر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از همه تلاشگران فوریت های پزشکی که در همه مقاطع به ویژه در ایام پاندمی کرونا نهایت تلاش و ایثار را داشتند، تشکر می کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تصویب ایجاد پنجاه و یکمین اورژانس هوایی کشور در جنوب غرب خوزستان، بیان کرد: راه اندازی اورژانس هوایی این دانشگاه تصویب شده است و به زودی در منطقه راه ‎اندازی می شود و مردم جنوب غرب خوزستان می توانند در صورت نیاز از این امکان بهره مند شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان، گفت: خوشبختانه این روزها شاهد کاهش آمار ابتلا به کووید - 19 و موارد بستری در منطقه هستیم اما متاسفانه با وجود اینکه واکسن به اندازه کافی در منطقه وجود دارد و مراکز تجمیعی واکسیناسیون خوبی راه اندازی شده است، هنوز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس هوایی علوم پزشکی آبادان راه اندازی می شود

اورژانس هوایی علوم پزشکی آبادان راه اندازی می شود