مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-19پزشكي

دستورالعمل واکسیناسیون دانش آموزان هنوز ابلاغ نشده است


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا داتشگاه علوم پزشکی مشهد از فراهم سازی زیرساخت های لازم برای اجرای عملیات واکسیناسیون گروه های سنی 12 تا 18 سال خبر داد و گفت در حال حاضر در خصوص چگونگی برنامه واکسیناسیون این گروه سنی از وزارت بهداشت استعلام .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا داتشگاه علوم پزشکی مشهد از فراهم سازی زیرساخت های لازم برای اجرای عملیات واکسیناسیون گروه های سنی 12 تا 18 سال خبر داد و گفت در حال حاضر در خصوص چگونگی برنامه واکسیناسیون این گروه سنی از وزارت بهداشت استعلام شده است که به محض دریافت پاسخ، اقدامات لازم انجام می شود.

حمید رضا رحیمی با اشاره به مصاحبه وزیر بهداشت در خصوص واکسیناسیون گروه های سنی 12 تا 18 سال در سطح کشور تصریح کرد: واکسنی که باید به این گروه سنی تزریق شود، واکسن ساخت مشترک ایران و کوبا و یا سینوفارم تک دوزی است؛ بنابراین به محض دریافت و تامین واکسن های مورد نیاز و دستورالعمل های مرتبط برنامه فراخوان دانش آموزان در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در انتظار اعلام و دستورالعمل های مرتبط از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستیم، خاطرنشان کرد: برای گروه سنی 17 سال نیز به طور جداگانه از وزارت بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل واکسیناسیون دانش آموزان هنوز ابلاغ نشده است

دستورالعمل واکسیناسیون دانش آموزان هنوز ابلاغ نشده است