مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-19پزشكي

آخرین آمار کرونا در البرز/ لزوم رعایت جدی پروتکل ها


در شبانه روز گذشته 18 بیمار کرونایی در البرز جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در این استان به پنج هزار و 869 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی رییس در این استان در جمع خبرنگاران گفت: در شبانه روز گذشته 18 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به پنج هزار و 869 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از دیروز تا امروز 28 شهریور 94 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شدند، افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز 69 هزار و 257 نفر می باشد.

فتحی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد هزار و 17 نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند اضافه کرد: از این تعداد ، ابتلای 507 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 62 هزار و 360 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه مردم بعد از تغییر رنگ های شهرستان ها در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های تعریف شده کوتاهی نکنند گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و استفاده از ماسک باید همچنان مورد توجه جدی همه مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار کرونا در البرز/ لزوم رعایت جدی پروتکل ها

آخرین آمار کرونا در البرز/ لزوم رعایت جدی پروتکل ها