مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-19سياسي

ارائه خدمات قضایی مناسب به جامعه از وظایف دادستان ها است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی استفاده صحیح از امکانات برای ارائه خدمات قضایی به جامعه را لازم دانست و گفت: دفاع از حقوق اساسی مردم جز با تلاش شبانه روزی دادستان ها محقق نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری صبح یک شنبه در نشست دادستان های خراسان شمالی که در دادگستری استان برگزار شد، به نقش مهم و تأثیر گذار دادستان ها در متن مناسبات قضایی اشاره کرد و اظهار داشت: بدون تردید دادستان ها همواره با اقدام و عمل خود در راستای تأمین زمینه های برقراری امنیت و آرامش در جامعه و صیانت از حقوق عامه به طور جهادی به فعالیت می پردازند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: قطعاً اجرای هر یک از این مسئولیت ها و ایفای این وظایف کار آسانی نیست و طبعاً به مقتضای شرایط و متناسب با ظرفیت ها و امکانات می توان سنگین بودن حجم کارها را تا حدودی تشخیص داد.

وی یکی از لوازم و شرایط تحصیل موفقیت در ایفای نقش دادستانی را، استفاده صحیح و بهنگام از ظرفیت ها در راه ارائه خدمات قضایی به جامعه عنوان کرد و افزود: کیفیت ایفای نقش ها و کارکردها از سوی دادستان ها بسیار حائز اهمیت است و قطعاً تحصیل موفقیت در این مسیر وابسته به عواملی از جمله مدیریت صحیح منابع نیروی انسانی، به کار گیری صحیح تجهیزات و امکانات و دیگر ظرفیت ها خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات قضایی مناسب به جامعه از وظایف دادستان ها است

ارائه خدمات قضایی مناسب به جامعه از وظایف دادستان ها است