مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-19پزشكي

300 هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد


عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محموله جدید واکسن کرونا به میزان 300 هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محموله جدید واکسن کرونا به میزان 300 هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.

محمدجعفر صادقی اظهار کرد: این واکسن ها بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون مشهد و شهرستان های تابعه جهت تزریق به گروه های هدف قرار گرفته است.

وی در خصوص تعداد تزریق واکسن کرونا در استان گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا در گروه های هدف تاکنون 2 میلیون و 230 هزار و 189 دوز تزریق شده که از این تعداد یک میلیون و 544 هزار و 905 مورد دوز اول و 685 هزار و 284 مورد دوز دوم بوده است.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: همچنین تعداد 80 هزار دوز واکسن برکت برای افراد در انتظار نوبت دوم این واکسن به زودی دریافت می شود و در چرخه تزریق قرار می گیرد.

صادقی با بیان اینکه مشکل این روزها در نبود و کمبود واکسن نیست بلکه بیشتر در مراجعات مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم که بدون توجه به نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد

300 هزار دوز واکسن سینوفارم تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد