مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-19سياسي

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و تبلیغات اسلامی استان مرکزی منعقد شد


طی نشستی با حضور مدیران کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد و حجت الاسلام مهدی عباسی رییس در مسیر توانمندی خانواده های تحت حمایت برداشته شود.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ خیر و احسان، اجرایی کردن برنامه های زکات و احیای این واجب الهی، اجرای برنامه های فرهنگی مشترک، کاهش فقر و نابرابری، توسعه خدمات کیفی و کمی به مددجویان با محوریت مساجد از مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد  سه درصد توسط صندوق امداد ولایت به خانواده های نیازمند برای اشتغال، کارگشایی، مسکن، درمان و سایر موارد خبر داد و بیان داشت: این صندوق آمادگی دارد با هم افزایی صندوق های قرض الحسنه خانگی به این صورت که با سپرده گذاری مبالغ این صندوق های خانگی برابر آن سپرده نیز صندوق سپرده گذاری کرده و به افراد معرفی شده توسط این صندوق های خانگی تسهیلات  قرض الحسنه پرداخت کند.

خدمت بیشتر به محرومین با هم افزایی کمیته امداد و سازمان تبلیغات  حجت الاسلام مهدی عباسی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: هم افزایی کمیته امداد و سازمان تبلیغات منشاء خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و تبلیغات اسلامی استان مرکزی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و تبلیغات اسلامی استان مرکزی منعقد شد