مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-19سياسي

حجاب سبب سلامت نظام خانواده است


کارشناس معارفی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه حجاب مبتدای ارزش های دینی است،گفت:حجاب نظام خانواده و جامعه را سالم نگه می دارد.

- ، طیبه ربانی در محفل معارفی که در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه در جریان عاشورا زنان به صورت عملی نشان دادند که در اسلام یک زن می تواند با حفظ ارزش های اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی حضور فیزیکی داشته و بزرگترین حماسه را خلق کند، گفت: جریان عاشورا نمایانگر ضعف و ناتوانی زنان نسبت به مردان نیست بلکه در جریان این حماسه قدرت و جایگاه بلند زن در یاری امام معصوم به تصویر کشیده شده است.

کارشناس معارفی آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: از نظر اسلام زن منشأ سکینه و آرامش است و با حضور خود در نقش های مختلف (مادری، همسری، فرزندی و خواهری) در بستر خانواده و جامعه می تواند موجب ایجاد آرامش و از میان رفتن نگرانی ها شود.

وی با بیان اینکه نقش زن در موکب و خیمه گاه امام حسین علیه السلام تجلی پیدا می کند، تصریح کرد: نقش حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان یک بانوی پیام رسان و حامی در کربلا آشکار و مشهود است و این نقش در جریان عاشورا لحظه به لحظه پررنگ تر می شود تا جایی که این نقش در خطبه خوانی حضرت زینب سلام الله علیها در کوفه و شام بسیار بارز و مهم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب سبب سلامت نظام خانواده است

حجاب سبب سلامت نظام خانواده است