مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-19سياسي

مقاوم سازی خانه های روستایی، مصداق بارز خدمت به انقلاب است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مقاوم سازی خانه های روستایی، مصداق بارز خدمت به انقلاب است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای عمران و آبادانی روستایی و عدالت اجتماعی، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مقاوم سازی خانه های روستایی، مصداق بارز خدمت به انقلاب است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای عمران و آبادانی روستایی و عدالت اجتماعی، رسالت سنگین و ارزشمندی دارد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم تابش، رییس فقید این بنیاد، گفت: تدبیر و جدیت ایشان در حادثه زلزله میانه و سراب کمک کرد تا برگ زرین دیگری در کارنامه بنیاد مسکن رقم بخورد.

وی با اشاره به تجارب بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب، گفت: در این حادثه، راهبردی ابتکاری در پیش گرفته شد و ما در عرض یک سال توانستیم همه وظایف خود را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: روشی که به کار گرفته شد موجب شد در هفته اول اسکان اضطراری، در عرض یک ماه اسکان موقت و در عرض یک سال اسکان دائمی زلزله زدگان حل شود و این تجربه موفق باید به عنوان افتخار دولت و نظام، مکتوب و مستندسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی خانه های روستایی، مصداق بارز خدمت به انقلاب است

مقاوم سازی خانه های روستایی، مصداق بارز خدمت به انقلاب است