مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-19پزشكي

مردم بدون نگرانی خون اهدا کنند


معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو که برای اهدای خون به مرکز وصال مراجعه کرده بود، در حین اهدای خون گفت: مردم بدون نگرانی می توانند خون اهدا کنند زیرا مراکز از نظر پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از کرونا بسیار ایمن است و احتمال ابتلا به کرونا در این مکانها بسیار پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر محمد رضا شانه ساز ضمن بیان این مطلب افزود: خودم سالها است خون اهدا می کنم و این کار علاوه بر تامین سلامتی شهروندان، برای سلامتی خود انسان هم مفید است.

رییس سازمان غذا و دارو افزود: انتقال خون خدمت بزرگی است و سازمان انتقال خون افتخار دارد که در میان سازمان های انتقال خون جهان جایگاه بالایی به دست آورده است و به دست آوردن این جایگاه بسیار سخت بوده اما حفظ و ارتقای آن سخت تر است و من به همه همکاران سازمان انتقال خون خسته نباشید می گویم و امیدوارم در انجام این کار مهم موفق باشند.

دکتر مهدی زاده، مدیر کل انتقال خون استان تهران نیز ضمن تشکر از این اقدام انسان دوستانه دکتر شانه ساز و حمایت و توجه وی به سازمان انتقال خون و خدمات آن گفت: در سالهای اخیر که دنیا پاندمی کرونا را تجربه می کند روزهای سختی را در تمامی مراکز انتقال خون دنیا شاهد بودیم ولی خوشبختانه انتقال خون استان تهران توانست با کمک و حمایت گسترده مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بدون نگرانی خون اهدا کنند

مردم بدون نگرانی خون اهدا کنند