مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-19پزشكي

درمان سرطان ریه با داروی ترکیبی جدید


کارآزمایی بالینی بین المللی نتایج امیدوارکننده ای از درمان هدفمند گیرنده انسانی فاکتور رشد اپیدرمی 2(HER 2) برای سرطان ریه سلول غیرکوچک ارائه می دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارآزمایی بالینی بین المللی نتایج امیدوارکننده ای از درمان هدفمند گیرنده انسانی فاکتور رشد اپیدرمی 2(HER 2) برای سرطان ریه سلول غیرکوچک ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز وایز داده های جدید محققان مرکز سرطان مموریال اسلون کترینگ(MSK) ایالات متحده یک درمان جدید امیدوارکننده برای افراد مبتلا به سرطان ریه سلول غیرکوچک با گیرنده انسانی فاکتور رشد اپیدرمی 2(HER 2) جهش یافته(NSCLC) را نشان داد.

مرحله دوم کارآزمایی بین المللی چند مرکزی(DESTINY-Lung01) نشان داد که در بیماران مبتلا به سرطان ریه سلول غیرکوچک جهش یافته HER2 داروهای تراستوزوماب دروشتکن(trastuzumab deruxtecan)، یک مزدوج آنتی بادی-دارویی HER2 فعالیت ضد سرطانی قوی و با دوام از خود نشان داد.

این تحقیق توسط دکتر باب لی، محقق اصلی مرکز سرطان مموریال اسلون کترینگ، سفیر پزشک در چین و آسیا و اقیانوسیه و مدیر ارشد علمی این مرکز انجام شد.

تراستوزوماب که با نام تجاری هرسپتین و دروشتکن با نام تجاری اینهرتو به فروش می رسد، آنتی بادی تک بنیانی است که برای درمان سرطان سینه و سرطان معده و به طور خاص برای سرطانی که گیرنده HER2 مثبت است و ممکن است به تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرطان ریه با داروی ترکیبی جدید

درمان سرطان ریه با داروی ترکیبی جدید