مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-19دانش

حدود 50 درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی واکسینه شدند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: براساس گزارش هایی که از دانشگاه ها و دانشجویان داریم، نزدیک به 50 درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی واکسینه شده اند.

- ، محمد رضا آهنچیان درباره آمار دانشجویانی که تا کنون واکسینه شده اند گفت: ما آماری در این رابطه نداریم چون مراکز تعریف شده وزارت بهداشت، از طریق پیامک، دانشجویان را از لیستی وزارت علوم در اختیار آنها قرار داده، برای واکسیناسیون فرا می خوانند.

وی ادامه داد: بنابراین تا امروز آمار دقیقی ریافت نکرده ایم ولی گزارش هایی که از دانشگاه ها و دانشجویان داشته ایم نشان از این دارد که نزدیک به 50 درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در اولویت قرار داشتند واکسینه شده اند.

نمی توانیم درباره اینکه دانشگاه ها در چه تاریخی بازگشایی می شوند (آموزش حضوری) صحبت کنیم مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره اینکه اکنون شرایط برای بازگشایی دانشگاه ها به چه صورت است افزود: هر دانشگاه ویژگی های ممتازی از دانشگاه های دیگر دارد، ما در کشور دانشگاهی داریم که حدود 50 هزار دانشجو دارد و دانشگاهی که یک هزار دانشجو داشته و دانشجوی تحصیلات تکمیلی ندارد پس بنابراین به طور کلی نمی توانیم درباره اینکه دانشگاه ها در چه تاریخی بازگشایی می شوند، صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 50 درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی واکسینه شدند

حدود 50 درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی واکسینه شدند