مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-19پزشكي

هیچ نوع واکسن آنفلوآنزا در بخش دولتی نداریم


رییس گروه بیماریهای واگیردار دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با بیان اینکه توزیع و واردات واکسن آنفلوآنزا بر اساس تصمیمات کمیته کشوری انجام می شود، - ایسنا/همدان رییس گروه بیماریهای واگیردار دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با بیان اینکه توزیع و واردات واکسن آنفلوآنزا بر اساس تصمیمات کمیته کشوری انجام می شود، گفت: تاکنون هیچ نوع واکسن آنفلوآنزا در بخش دولتی به مجموعه علوم پزشکی نرسیده است.

سیدجلال الدین بطحایی در گفت وگو با ایسنا افزود: در مورد بخش خصوصی نیز باید از سوی مجموعه بخش خصوص پیگیری کرد چراکه ممکن است بخش های خصوصی واکسن آنفلوآنزا را وارد کنند اما در صورتیکه پروتکل های بهداشتی رعایت شود نیازی به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته شیوع آنفلوآنزا را نداشتیم و شهروندان به علت همه گیری کرونا، پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند، در سال گذشته با بیماری آنفلوآنزا مواجه نشدیم، بنابرین اگر این روند ادامه داشته باشد، نیازی به واکسن آنفلوآنزا نیست.

بطحایی با بیان اینکه زمان تزریق واکسن آنفلوانزا از اواسط شهریورماه شروع می شود و تا مهر ماه ادامه دارد، گفت: در مورد ورود و توزیع این واکسن در بخش دولتی کمیته کشوری تصمیم گیری می کند که تاکنون هیچ اطلاعیه ای در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نوع واکسن آنفلوآنزا در بخش دولتی نداریم

هیچ نوع واکسن آنفلوآنزا در بخش دولتی نداریم