مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-19اقتصادي

تلویزیون ال جی 2021 – انقلابی در تصویر با OLED C1


به نمایشگاه بین المللی ال جی خوش آمدید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام افرالند، در ادامه می خواهیم از بهترین فناوری های تلویزیون ال جی C1 به بازار روانه شده اند که بهترین تلویزیون اولد گیمینگ 2021 نیز معرفی شده است.

تلویزیون های ارزان قیمت ال جی امسال نیز مانند سال گذشته در چند مدل شبیه به هم و با تفاوت های جزیی تولید شده اند تا کاربران بسته به نیازی که دارند در بین این مدل ها یکی را انتخاب کنند.

با توجه به تنوع محصولاتی که ال جی در تلویزیون های خود ایجاد کرده است برای هر قشر و گروهی با هر نیازی می تواند چند مدل تلویزیون در بازه قیمتی متفاوت را پیشنهاد داد.

جدیدترین ابتکارات تلویزیون ال جی 2021 همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ال جی امسال از فناوری های متعددی استفاده کرده است و علاوه بر آن با بروز رسانی فناوری های قبلی باز هم توانسته است امکانات بیشتری را به تلویزیون های خود اضافه کند.

تلویزیون های بالارده مانند اولدها و نانوسل های سری 9 از پردازنده آلفا Gen 4 بهره برده اند؛ همانطور که ذکر کردیم این پردازشگر با پشتیبانی از هوش مصنوعی می تواند صدا و تصاویر را با توجه به ژانر محتوایی بررسی کند و بهترین نسخه تصویری و صوتی را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون ال جی 2021 – انقلابی در تصویر با OLED C1

تلویزیون ال جی 2021 – انقلابی در تصویر با OLED C1