مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-19سياسي

محافظت از پرچم ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف وظیفه همگان است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: محافظت از پرچم ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس از وظایف مهم ماست و همه در قبال آن تکلیف بزرگی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای استان به مناسبت سه ساله شدن فعالیت کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی با نقش آفرینی در میدان بزرگ ایثار و ازخودگذشتگی فرهنگ و قیام حسینی را زنده کردند و برای اعتلای دین اسلام و سیره اهل بیت(ع) نقش آفرینی کردند.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران صرفاً محدود به مقطع خاصی نیست بلکه یک گنجینه عظیمی است که می توان سال ها از آن بهره برداری کرد و آن چیزی که امروز باید بیشتر در خصوص این فرهنگ عظیم دفاع مقدس مورد توجه باشد تولید محتوای تبیینی و تبلیغی است که بتواند نسل جوان و نوجوان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا سازد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در طول سه سال گذشته فعالیت های بسیار چشمگیری در فضای مجازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به برکت کنگره شهدای استان مرکزی انجام شده که جای تقدیر بسیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافظت از پرچم ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف وظیفه همگان است

محافظت از پرچم ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف وظیفه همگان است