مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-19سياسي

مردم داوطلب حفظ طبیعت شوند


برگزیده پنجمین جشنواره جنگلبان نمونه استان اصفهان گفت: بخشی از امنیت جامعه در سایه امنیت غذایی و امنیت زیستی تأمین می شود که حفاظت از آب، خاک، - ایسنا/اصفهان برگزیده پنجمین جشنواره جنگلبان نمونه استان اصفهان گفت: بخشی از امنیت جامعه در سایه امنیت غذایی و امنیت زیستی تأمین می شود که حفاظت از آب، خاک، منابع طبیعی و محیط زیست کشورها ضامن این حفاظت است.

سید تقی عمارتی نوش آبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود آنکه سازمان های رسمی برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی انجام وظیفه می کنند، اما مردم به عنوان شهروندان این جامعه با عزم همگانی و مسئولیت پذیری باید در این زمینه ایفای نقش کنند.

وی افزود: نیروهای مردمی برای مشارکت در حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست می توانند به طور داوطلبانه به عنوان همیار طبیعت به طور افتخاری همکاری کنند.

برگزیده پنجمین جشنواره جنگلبان نمونه استان اصفهان، تصریح کرد: آگاهی دادن به افراد جامعه به ویژه در مناطق همجوار منابع طبیعی، جمع کردن زباله در سفرهای شخصی، کاشتن یک بذر در طبیعت یا حتی ریختن کمی آب به پای بوته ها و درخت ها کار سختی نیست فقط باید عاشق باشی و از کار خودتان لذت ببرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم داوطلب حفظ طبیعت شوند

مردم داوطلب حفظ طبیعت شوند