مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-19اقتصادي

طرح های پژوهشگاه صنعت نفت متوقف نشد


رییس پردیس انرژی پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به موفقیت طرح های این پژوهشگاه، گفت: با وجود مشکلات متعددی که تحریم ها بوجود آورده بودند، توانستیم چالش های این دوران را به فرصت تبدیل کنیم.

- به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، جابر نشاطی با اشاره به پروژه مدیریت خوردگی که از سوی محققان پژوهشگاه صنعت نفت اجرا شد، گفت: در حوزه مدیریت خوردگی پروژه ای بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی گاز ایران در چهار سال قبل تعریف شد که تصمیم بر آن بود بعضی از شرکت های خارجی به عنوان مشاور در این پروژه با ما همکاری کنند، اما به دلیل تحریم های موجود، این شرکت ها حاضر به همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت نشدند، یا قیمت های بسیار بالایی را به این مجموعه پیشنهاد کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود، پژوهشگاه تصمیم گرفت با اتکا به توان محققان خود این پروژه را انجام دهد که خوشبختانه با موفقیت این مهم انجام شد یا در حوزه پاک سازی آب های زیرزمینی یک کشور خارجی با قیمت های بسیار بالا پیشنهاد همکاری به پژوهشگاه داد که در نهایت این پروژه نیز از سوی پژوهشگران حوزه محیط زیست پژوهشگاه با قیمتی بسیار کمتر در منطقه عسلویه انجام شد.

تجاری سازی میکروسی اچ پی رییس پردیس انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت به بهینه سازی مصرف انرژی که از موضوعات مهم کنونی کشور محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشگاه صنعت نفت متوقف نشد

طرح های پژوهشگاه صنعت نفت متوقف نشد