مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19اجتماعي

جامعه باید برای بازگشت به مدرسه متقاعد شود


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به آسیب کنونی به کیفیت یادگیری، بیان کرد: باید جامعه را متقاعد کنیم که به مدرسه برگردد چراکه اگر این کار را نکنیم یک اشتباه تاریخی را دچار شده ایم.

- سید جواد حسینی، امروز یکشنبه 28 شهریور در سفر به خراسان جنوبی و در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل، مدیران شهرستان ها و مناطق خراسان جنوبی، اظهار کرد: آموزش و پرورش استاندارد نیازمند استانداردسازی فضا و امکانات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به نیازمند اعتبار بودن استان خراسان جنوبی برای استاندارد سازی فضا و امکانات، نامه ای در این خصوص آماده و به وزارت خانه برای پیگیری ارسال شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای استاندارد سازی تجهیزات عام و خاص هنرستانی امسال اعتبار آماده است؛ لذا در این خصوص نیازهای استان در قالب نامه ای تنظیم و برای پیگیری به مرکز کشور ارسال شود.

حسینی ادامه داد: در بحث نیروی انسانی نیز همیشه ساماندهی نیروی انسانی به ویژه برای مهر با مشکل مواجه بوده است و از طرفی جابجایی ها مشکل است.

وی با بیان اینکه اکنون خراسان جنوبی نیازمند 350 نیروی خرید خدمات است، افزود: بهترین راه موقت جبران کمبود نیرو استفاده از نیروی خرید خدمات است که این مسئله مورد توجه خواهد بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه باید برای بازگشت به مدرسه متقاعد شود

جامعه باید برای بازگشت به مدرسه متقاعد شود