مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-19اقتصادي

نامه یک بازنشسته به وزیر کار: خودتان را جای ما بگذارید


آیا در بازار بین مردم، بازنشسته ای را دیده اید که همواره به دنبال ارزانترین و بی کیفیت ترین جنس برای خانواده اش می گردد و از درون خودخوری می کند؟ - یک بازنشسته در نامه ای سرگشاده به وزیر کار خواستار دائمی شدن همسان سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، احمد صالح زاده (بازنشسته کشوری مهاباد) در نامه ای سرگشاده، خواستار تصویب سریع تر لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.

در این نامه آمده است: آیا تاحال پای درددل یک بازنشسته با داشتن تعداد زیادی عائله و کمی حقوق و عدم برآورده کردن نیازهای آنان نشسته اید؟ آیا در صف مطب های پزشکی حاضر شده اید که بازنشسته ای در اضطراب ویزیت و فکر پول هنگفت داروهای آزاد باشد؟ (درحالی که هر ماه حق بیمه را با روی گشاده از حقوقش کسر می کنند و جای هیچگونه اعتراضی هم برایش قائل نیستند)؟ آیا در بازار بین مردم، بازنشسته ای را دیده اید که همواره به دنبال ارزانترین و بی کیفیت ترین جنس برای خانواده اش می گردد و از درون خودخوری می کند؟ پس یک لحظه خودتان را جای من بازنشسته قرار دهید.

آیا سزاوار است هر روز چشم انتظار دائمی شدن همسان سازی و لطف و کرم مسئولین باشیم؟ لطفاً تمام توان خود را برای تصویب دائمی شدن همسان سازی در مجلس به کار گیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک بازنشسته به وزیر کار: خودتان را جای ما بگذارید

نامه یک بازنشسته به وزیر کار: خودتان را جای ما بگذارید