مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-19پزشكي

واکسن موجب کاهش چشمگیر مرگ ومیر بر اثر کرونا می شود


متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: واکسن کرونا ایمنی صددرصدی در سیستم ایمنی بدن ایجاد نمی کند اما در صورت ابتلای فرد به ویروس کرونا تا حد زیادی از شدت و علائم بیماری کاسته می شود و منجر به کاهش چشمگیر مرگ ومیر می شود.

- ایسنا/اردبیل متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: واکسن کرونا ایمنی صددرصدی در سیستم ایمنی بدن ایجاد نمی کند اما در صورت ابتلای فرد به ویروس کرونا تا حد زیادی از شدت و علائم بیماری کاسته می شود و منجر به کاهش چشمگیر مرگ ومیر می شود.

جعفر قبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر فرد مبتلا، دارای بیماری زمینه ای اعم از فشارخون، دیابت، بیماری های گوارشی و غیره باشد، توصیه می شود با پزشک دررابطه با رژیم غذایی مطلوب مشورت کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه رژیم غذایی برای فرد مبتلا به ویروس کرونا مفید است و این رزیم غذایی باید تحت نظر پزشک باشد یا فرد می تواند خودش از این رژیم استفاده کند، تصریح کرد: رژیم غذایی که علاوه بر تأمین انرژی منبع پروتیین بالایی نیز داشته باشد، توصیه می شود.

متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اضافه کرد: باتوجه به شرایط بیمار مبتلا به کرونا (سوزش گلو، بی اشتهایی و ازدست دادن حس بویایی و چشایی) مصرف مایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن موجب کاهش چشمگیر مرگ ومیر بر اثر کرونا می شود

واکسن موجب کاهش چشمگیر مرگ ومیر بر اثر کرونا می شود