مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-19اجتماعي

شناسایی و پذیرش دانش آموزان تیزهوشِ مناطق محروم توسط دانشگاه تهران


ما بر مبنای ظرفیتی که برایمان ایجاد شده به آن ها می گوییم که می توانیم چه تعداد را پوشش دهیم و چه حمایت های مالی و آموزشی برای آن ها در نظر داریم، - ما بر مبنای ظرفیتی که برایمان ایجاد شده به آن ها می گوییم که می توانیم چه تعداد را پوشش دهیم و چه حمایت های مالی و آموزشی برای آن ها در نظر داریم، سپس سازمان استعداد درخشان موارد خود را به ما اعلام می کنند.

مدیر باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران درباره شناسایی دانش آموزان با استعداد مناطق محروم گفت: یکی از مأموریت های ما و مبحثی که روی آن تاکید زیادی داریم، حمایت از دانش آموزان مناطق محروم است.

فرشته امین مدیر باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران در گفت وگو با ایلنا با اشاره به اینکه یکی از اهداف این باشگاه شناسایی و حمایت از دانش آموزان با استعداد در مناطق محروم است، گفت: باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران حدود دو سال پیش در ساختار این دانشگاه ایجاد شده که هدفش حمایت و هدایت از دانش آموزان مستعد در مناطق مختلف ایران است.

به طور خاص یکی از مأموریت های ما و مبحثی که روی آن تاکید زیادی داریم حمایت از دانش آموزان مناطق محروم است.

وی ادامه داد: ما با همکاران سازمان هایی که دراین مناطق حضور داشتند، جلسات متعددی داشتیم، این افراد با سازمان ملی استعداد درخشان به ما آماری را ارئه دادند مبنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و پذیرش دانش آموزان تیزهوشِ مناطق محروم توسط دانشگاه تهران

شناسایی و پذیرش دانش آموزان تیزهوشِ مناطق محروم توسط دانشگاه تهران