مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19اجتماعي

تدریس رایگان 190 جهادگر به دانش آموزان محروم از تحصیل


مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی از تدریس رایگان بیش از 190 دانشجو معلم به دانش آموزان محروم از تحصیل خبر داد.

- رضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با همت دانشجویان جهادگر دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی بیان کرد: همچنین این دعوت(خصوصاً از دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی) دارای سه اشکال اساسی است، از آنجایی که اطلاعیه اداره آموزش و پرورش مبنی بر شرکت دانشجو معلمان به عنوان نیروی حق التدریس در کلاس های درس در مقطع ابتدایی ایجاد توقع مالی می کند امکان کاهش میل به حضور در کلاس های جهادی در بین جهادگران ایجاد می شود و عملاً ظرفیت این کلاس ها از دست خواهد رفت.

عزیزی ادامه داد: با برآوردهای صورت گرفته امکان سازمان دهی و تأمین مالی بیش از 190 نفر دانشجو معلم به صورت حق التدریس برای اداره آموزش و پرورش استان مرکزی چالش برانگیز خواهد بود و خلاف روند مدیریت بهینه است.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت حضوری شدن کلاس ها تداخل کلاس های حضوری به صورت حق التدریس و کلاس های دانشگاه فرهنگیان مانع از حضور مستمر(12 یا 16 ساعت در هفته) جهادگران یا دانشجویان حق التدریس در سر کلاس ها خواهد شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: بنابراین احساس می کنیم دعوت از دانشجو معلمان رشته ابتدایی برای شرکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس رایگان 190 جهادگر به دانش آموزان محروم از تحصیل

تدریس رایگان 190 جهادگر به دانش آموزان محروم از تحصیل