مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19اجتماعي

اگر دانش آموزان واکسن بزنند از آبان مدارس حضوری می شود


مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر تا پایان مهر واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود، از اوایل یا اواسط آبان می توان برای حضور دانش آموزان برنامه ریزی کرد.

- ، محمدحسن بیگی، با اشاره به اینکه حدود 15 میلیون دانش آموز از پیش دبستانی تا پایان متوسط دوم در کشور داریم، افزود: قرار بر این است که واکسیناسیون این دانش آموزان از سنین بالاتر آغاز شود و به تدریج به پایه های پایین تر برسد.

وی ادامه داد: اگر این واکسیناسیون انجام شود مقدمه ای برای بازگشایی حضوری مدارس است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، فارغ از اینکه افراد واکسن دریافت کنند، قرار بر این بود که در ماه مهر در شهرهای بزرگ، مراکز استان ها و مراکزی که تراکم بالایی دارند آموزش ها به صورت مجازی باشد، غیر از مدارس روستایی و عشایری که جمعیت مدارس معمولاً کمتر از 50 نفر است و قرار بود از اول مهر حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: اگر تا پایان مهر واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود، از اوایل یا اواسط آبان می توان برای مدارس مراکز شهرها برنامه ریزی کرد تا به تدریج و با نوبت بندی، حضوری شود.

بیگی گفت: ابلاغ شده است که حتی با وجود واکسیناسیون، شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و نوبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دانش آموزان واکسن بزنند از آبان مدارس حضوری می شود

اگر دانش آموزان واکسن بزنند از آبان مدارس حضوری می شود