مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-18پزشكي

تا قبل از نیاز گسترده به هیچ عنوان دز سوم واکسن کرونا تزریق نمی شود


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دریافت دز سوم واکسن برای افرادی که فاصله تزریق دو دز دیگر آنها کم است، علاوه بر اختلال در ایمنی شان موجب ایجاد عوارض می شوند.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دریافت دز سوم واکسن برای افرادی که فاصله تزریق دو دز دیگر آنها کم است، علاوه بر اختلال در ایمنی شان موجب ایجاد عوارض می شوند.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (28 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در 24 ساعت گذشته با جانباختن 5نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل فوتی های این بیماری در استان به دو هزار و 333 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن 65 نفر دیگر شمار کل بستری های کرونا در استان به 431نفر رسید، اظهار کرد: اکنون 83 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 24 نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: به جز کادر درمان که از تاریخ تزریق دوز دوم واکسن شان شش ماه گذشته و مصوب شده که دوز سوم را دریافت کنند، در دیگر افراد نیازی به تزریق دوز سوم نیست.

نوروزیان با اشاره به اینکه برخی افراد به دلایل مختلف برای تزریق دز سوم واکسن در سامانه ثبت نام کرده اند، بیان کرد: اگر برای این افراد پیامکی هم ارسال شده است به مراکز تجمیعی واکسیناسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا قبل از نیاز گسترده به هیچ عنوان دز سوم واکسن کرونا تزریق نمی شود

تا قبل از نیاز گسترده به هیچ عنوان دز سوم واکسن کرونا تزریق نمی شود