مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-18اجتماعي

ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان یزد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد از ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید به ارزش یک میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد از ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید به ارزش یک میلیارد تومان خبر داد.

مصطفی خلیلی ضمن تبریک فرا رسیدن شروع سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان، در این باره اظهار کرد: از ماه ها پیش تدارک لازم برای شروع سال تحصیلی در نظر گرفته شده بود و در کنار ثبت نام دانش آموزان، تهیه و توزیع کتب درسی و سازماندهی نیروی انسانی، سعی شد تا تجهیزات و امکانات مناسب ورزشی و بهداشتی نیز در اختیار واحدهای آموزشی قرار گیرد.

وی ارزش این تجهیزات ورزشی و بهداشتی تهیه شده را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با هدف تأمین سلامت، رفاه، تندرستی و نشاط نسل آینده سعی کردیم از منابع اعتبارات استانی و ملی این تجهیزات و امکانات ورزشی و بهداشتی را تهیه و در اختیار 14 ناحیه و منطقه جهت استفاده دانش آموزان قرار دهیم.

خلیلی خاطرنشان کرد: این تجهیزات و امکانات ارسالی به مدارس با اولویت مدارس کم برخوردار و حاشیه شهر در شهرستان های مختلف استان توزیع خواهد شد و انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان یزد

ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان یزد