مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-18پزشكي

چرا ساوه قرمز ماند/آدرس غلط ندهیم


براساس آخرین اعلام گزارش رنگ بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 11 شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز کووید 19 خارج شدند و تنها ساوه همچنان در شرایط پرخطر این بیماری است.

- ایسنا/مرکزی براساس آخرین اعلام گزارش رنگ بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 11 شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز کووید 19 خارج شدند و تنها ساوه همچنان در شرایط پرخطر این بیماری است.

طبق اعلام وزارت بهداشت شهرستان های اراک، کمیجان، خنداب، شازند، آشتیان، دلیجان، محلات، خمین و فراهان در وضعیت نارنجی و شهرستان های تفرش و زرندیه در وضعیت زرد کرونا قرار دارند و ضوابط حاکم بر مناطق نارنجی و زرد در کنار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باید برای آن ها اعمال شود اما ساوه همچنان قرمز است و پیرو شرایط و دستورالعمل های شهرهای قرمز باید رفتار کند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه در گفت وگو با ایسنا به چرایی قرمز ماندن ساوه از نظر رنگ بندی کرونایی اشاره کرد و گفت: اگر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان به طور دقیق اجرا می شد قطعا امروز شاهد قرمز ماندن ساوه نبودیم.

دکتر محمود کریمی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی دبیر قرارگاه پدافند زیستی شهرستان است، افزود: متولی حوزه سلامت شهرستان مستندات کافی در خصوص عدم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ساوه قرمز ماند/آدرس غلط ندهیم

چرا ساوه قرمز ماند/آدرس غلط ندهیم