مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-18اجتماعي

جزییات آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از امروز یکشنبه


باید ببینیم چه تعداد از زائران ایرانی به عراق سفر خواهند کرد و چه تعداد از آن ها می خواهند به صورت زمینی به کشورشان بازگردند تا برای آن ها امکاناتی مانند ناوگان حمل و نقل تامین شده و پروتکل های بهداشتی را برای ورود آن ها رعایت کنیم.

- مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد که بر اساس توافقات صورت گرفته زائرانی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر می کنند، می توانند از طریق مرز مهران به ایران بازگردند و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده خواهد شد.

جواد هدایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تردد زمینی به عراق ممنوع نیست اما فقط مختص کسانی است که دارای ویزای خاص مانند تحصیلی، تجاری و.

هستند اما بر اساس توافقات صورت گرفته بین دو کشور و اعلام ستاد مرکزی اربعین، زائران تنها از مرزهای هوایی می توانند به عراق سفر کنند.

وی افزود: زائرانی که در مسیر رفت به عراق از مرزهای هوایی و هواپیما استفاده کرده اند برای بازگشت الزامی به استفاده از حمل ونقل هوایی ندارند و می توانند از طریق مرز مهران به کشور وارد شوند.

مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته احتمالا از روز اربعین مسیر برگشت زائران از مرز مهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از امروز یکشنبه

جزییات آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از امروز یکشنبه