مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-18اقتصادي

برآورد تولید 200 هزار تن چغندرقند در اسلام آبادغرب


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب پیش بینی کرد: امسال تولید چغندرقند در این شهرستان به بیش از 200 هزار تن برسد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب پیش بینی کرد: امسال تولید چغندرقند در این شهرستان به بیش از 200 هزار تن برسد.

کامران کریمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال 3400 هکتار چغندرقند در شهرستان اسلام آبادغرب کشت شده، گفت: این شهرستان بیشترین سطح زیرکشت و تولید چغندرقند در استان کرمانشاه را دارد.

کریمی متوسط عملکرد مزارع چغندر قند را 60 تن در هکتار اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود امسال تولید محصول در این شهرستان به بالغ بر 200 هزار تن برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه متوسط عیار چغندر قند تولیدی در شهرستان 16و جزو عیارهای خوب تولیدی در کشور است، گفت: چغندرقند تولیدی در این شهرستان به دلیل عیار بالای قند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه کارخانه های قند است.

کریمی سپس با اشاره به فعال بودن کارخانه قند اسلام آبادغرب، گفت: حدود 150 هزار تن از چغندرقند تولیدی در شهرستان اسلام آبادغرب در کارخانه قند فعال در همین شهرستان فرآوری می شود و مابقی تولیدات این شهرستان برای فرآوری به کارخانه قند بیستون و یا کارخانه های قند دیگر استان ها فرستاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد تولید 200 هزار تن چغندرقند در اسلام آبادغرب

برآورد تولید 200 هزار تن چغندرقند در اسلام آبادغرب