مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:252021-09-18اجتماعي

بازگشایی مدارس در پیچ و خم کرونا


سازمان بهداشت جهانی بارها اعلام کرده سویه جدید دلتا کودکان را درگیر می کند حال با این شرایط و در حالیکه هیچ واکسنی برای بچه ها نیست بازگشایی مدارس بسیار خطرناک خواهد بود.

- حدود 19 ماه است که مدارس خالی از هیاهو، شور و شوق و بازی بچه هاست، دیوارهای مدارس رنگ غم به خود گرفته و بابای مدرسه بیشتر از همیشه دلتنگ سروصداهای گوشخراش دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا- ماه مهر برای همه ما تداعی کننده دوران خوش مدرسه، دیدن دوستان و همکلاسی ها بعد از سه ماه تعطیلی و خرید کیف و کفش و لباس نو، دفتر و مدادهای رنگارنگ و از سروکله هم بالا رفتن های ساعات زنگ تفریح است.

اما امسال 2 سال است که کرونا این مهمان ناخوانده دلخوشی های مهر را نیزاز بچه ها و خانواده ها گرفته و هیچ خبری از آن شور و شوق های کودکانه که برای خرید کیف و کفش نو بود وجود ندارد و انگار نه انگار که سال تحصیلی دیگری در راه است.

گویا احساس می کنند که امسال نیز با این روندی که ویروس منحوس و مرموز کرونا دربرگرفته باید درس هایشان را به تنهایی در خانه و بدور از همکلاسی هایشان بخوانند وفضای مجازی هم که نیازی به کیف و کفش نو ندارد.

دانش آموزانی که تمام هفته را به امید تعطیلی روز جمعه و خوابیدن تا لنگ ظهر سپری می کردند حال 19 ماه است که تمام روزهای هفته برایشان حکم روز جمعه را دارد و از هرچه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس در پیچ و خم کرونا

بازگشایی مدارس در پیچ و خم کرونا