مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:252021-09-18اقتصادي

پیشنهاد عرضه مسکن اجاره ای با اجاره داری حرفه ای


راه حل این است که دولت تعدادی مسکن را فقط برای اجاره در اختیار متقاضیان بگذارد و وقتی که مهلت اجاره سر رسید، واحد را در اختیار متقاضیان جدید قرار دهد یعنی دولت خودش برای افراد مورد نیاز واحدها را برای اجاره عرضه کند - با توجه به انواع سرمایه گذاری هایی که در صنعت ساختمان مطرح است، یکی از آنها اجاره داری حرفه ای یا عرضه مسکن و واحدهای تجاری به صورت بیع است.

روزنامه ایران نوشت: از سال ها قبل به رغم وجود قوانین متعدد برای ساخت مسکن اجاره ای، دولت های گذشته توفیقی در جذب سرمایه گذاران و انبوه سازان در این مورد نداشته است.

اخیراً لایحه دولت برای اجاره داری حرفه ای به منظور حمایت از مستأجران در برابر افزایش قیمت اجاره و کمبود عرضه که به دنبال کاهش قدرت خرید مردم تقاضا در بازار اجاره را افزایش داده است، می باشد که ظاهراً در کمیسیون تخصصی دولت در دست بررسی است اما هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است.

اجاره داری حرفه ای در کشورهای دیگر به صورت یک حرفه تجلی می کند، یعنی شرکت هایی دارای مجوزهای حقوقی، تعدادی واحدهای تجاری یا مسکونی را به متقاضیان عرضه می دارند و به صورت مستمر این حرفه را ادامه می دهند.

در کشور ما این ضرورت به صورت مستقل انجام نمی شود و بعضاً افرادی به این کار می پردازند و هر موقع هم که تمایل داشته باشند واحد مسکونی یا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عرضه مسکن اجاره ای با اجاره داری حرفه ای

پیشنهاد عرضه مسکن اجاره ای با اجاره داری حرفه ای