مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 01:552021-09-18اقتصادي

پیش بینی آینده بورس


حدود دو هفته است که ترمز صعود بازار سرمایه کشیده شده است؛ به طوریکه شاخص کل بورس که از مرز یک میلیون و 500 هزار واحد نیز گذر کرده بود روز گذشته به یک میلیون و 450 هزار واحد رسید.

- حدود دو هفته است که ترمز صعود بازار سرمایه کشیده شده است؛ به طوریکه شاخص کل بورس که از مرز یک میلیون و 500 هزار واحد نیز گذر کرده بود روز گذشته به یک میلیون و 450 هزار واحد رسید.

اتفاقی که یک تحلیلگر بازار سرمایه دلیل آن وجود چند ابهام برای این بازار می داند و بر این باور است که هرچند قیمت ها در بازار ارزنده است اما احتمالا این روند تا اواسط مهرماه ادامه خواهد داشت.

روزبه شریعتی در گفت و گو با ایسنا، درمورد صعود شاخص کل بورس در تابستان اظهار کرد: دلیل صعود شاخص کل بورس تا محدوده یک و 500 هزار واحد، عقب گرد از نگرش قبلی بود، چراکه بازار در بهار سال جاری بر این باور بود که در تیرماه قطعا توافق سیاسی صورت می گیرد، چند ده میلیارد دلار پول به کشور برمی گردد و قیمت دلار به کمتر از 20 هزار تومان می رسد و اما زمانی که وارد تیرماه شدیم، بازار متوجه شد نه تنها اتفاقات مذکور رخ نمی دهد، بلکه گزارش های پولی بانک مرکزی منتشر شد که نشان می داد وضعیت نقدینگی وخیم است.

بنابراین بازار خود را با دلار 25 هزار تومانی وفق داد و شاخص کل از یک میلیون و 100 هزار واحد تا یک میلیون و 500 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آینده بورس

پیش بینی آینده بورس