مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-18سياسي

واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در لرستان


بنا بر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، از امروز محدودیت سنی تزریق واکسن از 30 سال به 18 سال تغییر خواهد یافت و همه افراد بالاتر از 18 سال می توانند به منظور تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه ستاد ملی مقابله با ویدئو کنفرانس برگزار شد و متعاقب آن جلسه ستاد استانی به ریاست استاندار لرستان در خصوص آخرین وضعیت بیماری ادامه پیدا کرد.

  استاندار لرستان در حاشیه این جلسه گفت: خوشبختانه در اکثر نقاط کشور و به ویژه در لرستان وضعیت بیماری روند کاهشی و مطلوب را طی می کند و شاهد کاهش در تعداد بستری ها و مرگ بر اثر بیماری هستیم .

  دتر خادمی تاکید کرد: این کاهش به هیچ وجه به منزله نادیده گرفتن دستورالعمل های بهداشتی نیست و رعایت پروتکل ها کما فی السابق برقرار است.

  وی تصریح کرد: در کنار روند کاهشی مبتلایان به بیماری، شاهد افزایش واکسیناسیون در استان نیز هستیم که امیدواریم این موضوع منجر به عادی انگاری شرایط و در نتیجه کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه نشود زیرا تجربه ثابت کرده کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی منجر به بازگشت شرایط و افزایش روند ابتلا خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در لرستان

واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در لرستان