مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-18سياسي

300 هزار پرس غذا در استان بوشهر توزیع می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد با ائمه جمعه 300 هزار پرس غذا تا اواخر ماه صفر توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام شد که به عنوان الگویی در دیگر نقاط کشور شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه این ستاد مردمی کمک های قابل توجهی به مردم داشته است ادامه داد: همه دستگاه ها در پیک پنجم کرونا پای مار آمدند تا در این شرایط سخت بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

آیت الله صفایی بوشهری یکی از اقدامات مهم در استان را تجهیز و افزایش تخت های بستری بخش کرونایی دانست و اضافه کرد: نیروهای مسلح، طلاب، دانشجویان و.

در این عرصه خدمات خوبی را به صورت رایگان ارائه کردند.

وی با اشاره به توزیع پنج هزار و 100 بسته معیشتی در استان افزود: امروز علاوه بر این بسته های معیشتی 25 عدد کپسول اکسیژن، 26 هزار عدد سرنگ، 100 هزار سرم بین جامعه هدف و مراکز درمانی توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تأمین تجهیزات بیمارستانی و اقلام دارویی به عنوان دیگر خدمات اشاره کرد و افزود: با انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد با ائمه جمعه 300 هزار پرس غذا تا اواخر ماه صفر توزیع می شود.

وی از اختصاص یک سوم از بودجه زکات استان بوشهر برای کمک به بیماران کرونایی گفت: راه اندازی آمبولانس دریایی و تأمین تجهیزات بیمارستان در خارگ از دیگر اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار پرس غذا در استان بوشهر توزیع می شود

300 هزار پرس غذا در استان بوشهر توزیع می شود