مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-18سياسي

امام جمعه شیراز: نمی دانیم در مسئله عفاف و حجاب مسئول اصلی و بالادستی کیست


33 ارگان مختلف در این قضیه دخیل هستند و می خواهیم آنها را در هماهنگی با یکدیگر به میدان بیاوریم باید بدانیم مسئول و هماهنگ کننده اصلی کار کیست.

- 33 ارگان مختلف در این قضیه دخیل هستند و می خواهیم آنها را در هماهنگی با یکدیگر به میدان بیاوریم باید بدانیم مسئول و هماهنگ کننده اصلی کار کیست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: امروز ما نمی دانیم در مسئله عفاف و حجاب مسئول اصلی و بالادستی کیست؛ حال که 33 ارگان مختلف در این قضیه دخیل هستند و می خواهیم آنها را در هماهنگی با یکدیگر به میدان بیاوریم باید بدانیم مسئول و هماهنگ کننده اصلی کار کیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ روابط عمومی دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در مطلب ارسالی روز شنبه از قول آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور افزود: اگر در مرحله اول مدیران نسبت به بحث عفاف و حجاب وظیفه خود را انجام دهند در مرحله دوم که در کف میدان است کار را مساجد و بسیج انجام می دهند اما در قسمت اول 33 ارگان داریم بدون مسئول بالادستی که بتوان به او اختیارات کافی را تفویض کرد و سپس از او کاستی ها را مطالبه کرد.

وی ادامه داد: ما در ابتدا باید در هر استان و حتی سطح کشور یک نفر یا یک ارگان مسئول مشخص باشد که بقیه با آن هماهنگ شوند، این واضح شود بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: نمی دانیم در مسئله عفاف و حجاب مسئول اصلی و بالادستی کیست

امام جمعه شیراز: نمی دانیم در مسئله عفاف و حجاب مسئول اصلی و بالادستی کیست