مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-18بين الملل

تماس های وزیر خارجه لبنان برای بازداشتن تل آویو از حفاری ها در مناطق مورد مناقشه


وزیر خارجه لبنان با نماینده دائم کشورش در سازمان ملل و نیز سفارت آمریکا به عنوان کشور ناظر بر مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم صهیونیستی و لبنان تماس گرفت تا این رژیم را از حفاری در مناطق مورد مناقشه بازدارند.

- وزیر خارجه لبنان با نماینده دائم کشورش در سازمان ملل و نیز سفارت آمریکا به عنوان کشور ناظر بر مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم صهیونیستی و لبنان تماس گرفت تا این رژیم را از حفاری در مناطق مورد مناقشه بازدارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان با سفیر امل مدللی، سفیر کشورش در مقر سازمان ملل در نیویورک و سفارت آمریکا به عنوان کشور ناظر بر مذاکرات دو طرف در زمینه اقدام رژیم صهیونیستی درباره انعقاد قراردادهای اکتشافی در منطقه دریایی مورد مناقشه میان این رژیم و لبنان تماس گرفت تا مطمئن شوند این حفاری ها در منطقه مورد مناقشه بین لبنان و اسراییل نیست و به این ترتیب از هرگونه تجاوز به حقوق لبنان اجتناب شود و نیز از هرگونه حفاری در آینده در مناطق مورد مناقشه ممانعت شود.

در این راستا نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان از وزیر خارجه لبنان خواست تماس هایی با طرف های بین المللی برقرار کند تا مانع از حفاری های نفت و گاز در منطقه دریایی مورد مناقشه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس های وزیر خارجه لبنان برای بازداشتن تل آویو از حفاری ها در مناطق مورد مناقشه

تماس های وزیر خارجه لبنان برای بازداشتن تل آویو از حفاری ها در مناطق مورد مناقشه