مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 15:152021-09-18اقتصادي

مشکلات نهاده های دامی با طرح پایش جهاد کشاورزی سمنان کاهش می یابد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: طرح پایش و کنترل کیفی نهاده های دامی در استان برای به حداقل رساندن مشکلات این حوزه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد استان سمنان، مصطفی شاه حسینی درباره موضوع خوراک دام دامداری ها بیان کرد: طرح پایش و کنترل کیفی نهاده های دامی استان سمنان نخستین بار دی 99 با همکاری اتحادیه کارخانجات خوراک دام و طیور و آبزیان در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اجرایی شد.

وی به برخی از مشکلات موجود قبل از اجرای طرح پایش نهاده های دام در استان سمنان اشاره و اضافه کرد: نبود امکان رهگیری مقدار ورودی و خروجی نهادهای تخصصی به کارخانجات، نبود اطلاعات به روز، فقدان کنترل و پایش پویا و مستمر این نهادها در زمان طولانی در اخذ وضعیت دریافت و توزیع نهاده و محصولات کارخانجات برخی از این مشکلات بود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از اهداف طرح پایش و کنترل کیفی نهاده های دامی در این استان اشاره کرد و گفت: کنترل تمامی ورودی و خروجی نهادها و محصولات به همراه مشخصات کامل زمانی مکانی و دامداران، آماربرداری فوری با وجود امکان ثبت و پایش اطلاعات به شکل برخط، مشاوره و رفع مشکل به صورت برخط در کارخانجات، امکان تغییر و تعریف لحظه ای فرمول تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نهاده های دامی با طرح پایش جهاد کشاورزی سمنان کاهش می یابد

مشکلات نهاده های دامی با طرح پایش جهاد کشاورزی سمنان کاهش می یابد