مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-18پزشكي

4 کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 4 بیمار کرونایی دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت اخیر جان خود را از دست داده اند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 4 بیمار کرونایی دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت اخیر جان خود را از دست داده اند.

پرویز یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید 19 استان به 928 نفر خبر داد و افزود: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جان خود را از دست داده اند.

وی اظهارکرد: هم اکنون 311 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 168 نفر مبتلای قطعی و 23 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 68 هزار و 543 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه تصریح کرد: از 673 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 35 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام و از 298 تست رپید تست 11 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بودند.

وی با اشاره کاهش میزان شیوع بیماری در استان، ادامه داد: بزرگ ترین سهم در انتقال بیماری را دورهمی های کوچک خانوادگی داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند

4 کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند