مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-18اقتصادي

تعلل پیمانکاران در اجرای طرح ساخت مسکن ملی قابل قبول نیست


فرماندار ساوه با تأکید بر اینکه تعلل هیچ پیمانکاری در اجرای طرح ساخت مسکن ملی قابل قبول نیست گفت: پیمانکاران خودشان برای اجرای این پروژه ها حضور یافتند و اجباری برای به کارگیری آنها نبوده بنابراین اگر توان و ظرفیت کار ندارند باید کنار بروند تا شرکت های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی در نشست بررسی پروژه مسکن ملی ساوه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و پیمانکاران برگزار شد اظهار کرد: ساخت مسکن ملی در کشور یک اقدام خوب برای کنترل قیمت مسکن و همچنین خانه دار شدن اقشار کم درآمد بود که در ساوه نیز این طرح با حدود 2 هزار واحد از سال قبل کلید خورد.

وی افزود: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت در شهرستان ساوه به خاطر مهاجرپذیر بودن و دارا بودن شهر صنعتی بزرگ در کشور، تأمین مسکن یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهرستان بوده که اقدام ملی بخشی از این مشکل را مرتفع خواهد کرد.

فرماندار ساوه با قدردانی از همکاری دستگاه های مختلف برای تسریع در روند ساخت وساز این واحدها ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی که در ماه های اخیر وجود داشت مشکل تأمین سیمان و بتن بود که با تدابیر اندیشیده شده و انتقال آن به بورس هم قیمت شکسته شد و هم در تأمین آن دست دلال و واسطه قطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل پیمانکاران در اجرای طرح ساخت مسکن ملی قابل قبول نیست

تعلل پیمانکاران در اجرای طرح ساخت مسکن ملی قابل قبول نیست