مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-18پزشكي

مردم اردستان در تزریق واکسن فرصت سوزی نکنند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با توجه به برداشتن محدودیت سنی واکسیناسیون،مردم اردستان به استقبال واکسن بیایند و در واکسیناسیون فرصت سوزی نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ذبیحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان مقرر شد که محدودیت رده های سنی در واکسیناسیون برداشته شود و تمام افراد بالای 18 سال شهرستان می توانند واکسینه شوند.

وی با اشاره به توسعه مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اردستان، افزود: به شرط تأمین واکسن، روزانه بیس از یک هزار دز واکسن تزریق می شود در حالی که قبلاً در مرکز واکسیناسیون سابق حدود 300 دز واکسن تزریق می شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت های واکسیناسیون انجام شده است، خاطرنشان کرد: ساعات کار مراکز واکسیناسیون و تعداد واکسیناتورهای هر مرکز به تعداد 10 خط افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: تمامی زیرساخت لازم برای واکسیناسیون افراد فراهم شده است، به شرط حضور مردم و با همکاری مراقبان سلامت در مراکز واکسیناسیون تا جمعه پیش رو، تمام افراد بالای 18 سال شهرستان واکسینه می شوند.

ذبیحی با اشاره به شائبه های ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص واکسیناسیون و اینکه افراد به دنبال واکسن های مختلف هستند، تصریح کرد: مردم به باورهای منفی درباره ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اردستان در تزریق واکسن فرصت سوزی نکنند

مردم اردستان در تزریق واکسن فرصت سوزی نکنند