مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-18اقتصادي

امضای 2 تفاهم نامه وزیر تعاون با وزرای تندرستی و اشتغال تاجیکستان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر خود به جمهوری تاجیکستان با دو وزارتخانه تندرستی و حفظ اجتماعی و محنت، مهاجرت و شغل این کشور یادداشت تفاهم همکاری امضا کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس یادداشت تفاهم همکاری با وزارت تندرستی، طرفین به منظور گسترش و تقویت همکاری های دو کشور در زمینه های خدمات اجتماعی، آمادگی خود را برای تبادل اطلاعات و تجربیات، برگزاری دوره های آموزشی و کارگروه های کارشناسی اعلام کردند.

همکاری برای خدمت رسانی در حوزه حمایت های اجتماعی و فراهم کردن شرایط جذب شرکت های خصوصی برای سرمایه گذاری خارجی مشترک در این بخش، هماهنگی و همکاری در عرصه بین الملل و سازمان های بین المللی و منطقه ای، ارائه آموزش های تخصصی و مهارتی در زمینه حمایت های اجتماعی از جمله توافقات این سند است.

همکاری در زمینه تأمین اجتماعی و امور اجتماعی شامل بیمه اجتماعی، توانمندسازی افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانواده و افراد آسیب پذیر، برنامه های کاهش فقر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمندسازی افراد دارای معلولیت در زمینه اشتغال، انجام پژوهش های مرتبط با امور اجتماعی، خدمات اجتماعی، کاهش فقر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر بخش های این تفاهم نامه همکاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 2 تفاهم نامه وزیر تعاون با وزرای تندرستی و اشتغال تاجیکستان

امضای 2 تفاهم نامه وزیر تعاون با وزرای تندرستی و اشتغال تاجیکستان