مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-18اجتماعي

بازچرخانی آب باید در ساختمان های اصفهان عملیاتی شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و سازمان نظام مهندسی باید هر چه سریع تر فرایند و دستورالعمل بازچرخانی آب در ساختمان ها را تدوین و اجرایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، منصور شیشه فروش در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: کیفیت آب شرب خط قرمز مسؤولان آبفای استان اصفهان است و نهادهای ذیصلاح، کیفیت آب شرب را از لحاظ شاخص های  میکروبی و شیمیایی تأیید می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: روزانه آب شرب اصفهان از لحاظ کیفی مورد بررسی مرکز بهداشت استان قرار می گیرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به اینکه در نیمه اول سال به دلیل کمبود 4 هزار و 300 لیتری آب بر ثانیه در برخی از مناطق استان، تعدادی از چاه های محلی وارد مدار شدند، گفت: این موضوع سبب تغییر در مزه آب برخی مناطق شهر اصفهان شد که ناشی از تفاوت املاح موجود در آب و میزان هدایت الکتریکی آن بود، اما هیچ اثری بر روی کیفیت و سلامت آب نداشت.

شیشه فروش با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی استان باید برنامه ای برای گذر از بحران کم آبی در نیمه دوم سال جاری تدوین کنند، بیان کرد: باید قبل از ایجاد شرایط اضطرار، برنامه ای برای غلبه بر بحران مدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازچرخانی آب باید در ساختمان های اصفهان عملیاتی شود

بازچرخانی آب باید در ساختمان های اصفهان عملیاتی شود