مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-18سياسي

روند نزولی آمار بستری شدگان کرونایی در کرمانشاه


استاندار کرمانشاه با اعلام نزولی شدن روند آمار بستری شدگان کرونایی در کرمانشاه، گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای خروج از پیک پنجم همچنان مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به ریاست معاون اول رییس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ عنوان کرد: براساس آمارها، استان کرمانشاه به قله پیک پنجم رسیده و اکنون آمار بسترها سیر نزولی به خود گرفته است.

وی گفت: به لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی استان کرمانشاه در رتبه 27 کشور قرار دارد و با توجه به این شرایط، این سیر نزولی، حالتی آهسته و لاکپشتی پیدا خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت دستورالعمل ها اجازه ندهند کرمانشاه در رتبه آخر قرار بگیرد و شرایط بدی برای ما رقم بخورد.

وی در ادامه پیرامون روند واکسیناسیون در استان کرمانشاه بیان کرد: اکنون حدود 50 درصد جمعیت استان کرمانشاه دز اول و 23 درصد نیز دز دوم را تزریق کرده اند و حدود 200 هزار دز نیز ذخیره واکسن داریم.

بازوند گفت: واکسیناسیون اکنون به صورت 2 شیفت در حال انجام است و در صورت نیاز، ظرفیت برقراری شیفت سوم را هم داریم.

وی با تاکید بر ضرورت مراجعه افراد برای تزریق واکسن، عنوان کرد: بسیار محتمل است که ستاد ملی کرونا به زودی مصوبه ای را در این زمینه تصویب کند و دریافت برخی خدمات ضروری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی آمار بستری شدگان کرونایی در کرمانشاه

روند نزولی آمار بستری شدگان کرونایی در کرمانشاه