مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-18پزشكي

واکسیناسیون 54 درصد جوانان بالای 18 سال در رفسنجان


مدیر گروه بهداشت و محیط حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 240 هزار نفر از جمعیت شهرستان رفسنجان را جوانان تشکیل می دهند که تاکنون 54 درصد از جوانان بالای 18 سال در این شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/کرمان مدیر گروه بهداشت و محیط حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 240 هزار نفر از جمعیت شهرستان رفسنجان را جوانان تشکیل می دهند که تاکنون 54 درصد از جوانان بالای 18 سال در این شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مجید رنجبرکاظمی عصر امروز 27 شهریورماه در ستاد پسته شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: با همکاری اعضای هلال احمر تمام کارگرانی که در این فصل در شهرستان مشغول به فعالیت هستند پایش می شوند چنانچه علائم کرونا را داشته باشند در مراتب بعدی به پزشک ارجاع داده می شوند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مورد خاصی نداشته ایم، یادآور شد: در تمام بخش های تابعه شهرستان مانند کشکوییه، نوق و بخش مرکزی مکان اسکان موقت کارگران توسط شهرداری های منطقه راه اندازی شده است و این مکان ها مجهز به سرویس بهداشتی، آب گرم و سرد و دیگر امکانات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 54 درصد جوانان بالای 18 سال در رفسنجان

واکسیناسیون 54 درصد جوانان بالای 18 سال در رفسنجان