مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-18اجتماعي

بازگشایی مدارس خوزستان چگونه خواهد بود؟


امسال آموزش به تدریج به صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود؛ در گام نخست در ابتدای مهرماه بازگشایی در مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری انجام می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال آموزش به تدریج به صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود؛ در گام نخست در ابتدای مهرماه بازگشایی در مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری انجام می شود.

کوروش مودت در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (27 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس در پی شیوع کرونا، شاهد افت تحصیلی دانش آموزان بوده ایم.

دانش آموزان از نظر روانی و جسمانی در شرایط خاصی قرار گرفته اند که این مساله، موجب بروز آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کارشناسان سراسر جهان به این نتیجه رسیده اند که مدارس باید بازگشایی شوند، افزود: تعطیلی مدارس موجب افزایش وزن دانش آموزان نیز شده است به گونه ای که میانگین وزن دانش آموزان خوزستان، 2 درصد از میانگین کشوری بالاتر رفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بازگشایی مدارس یک سری الزامات دارد، گفت: برای اجرای فرآیند آموزش، راه اندازی مدرسه تلویزیونی یکی از زیرساخت ها است و از ابتدای مهرماه، دانش آموزان از این طریق آموزش می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس خوزستان چگونه خواهد بود؟

بازگشایی مدارس خوزستان چگونه خواهد بود؟