مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-18اجتماعي

معدن انفجاری سوادکوه تعطیل شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست سوادکوه از تعطیلی معدن انفجاری این شهرستان خبر داد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست سوادکوه گفت : معدنی که چهارشنبه هفته گذشته با انفجار غیرعادی برای برداشت شن و ماسه خبرساز شده بود با ورود مستقیم اداره حفاظت محیط زیست به طور موقت تعطیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ابراهیم فلاحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از انتشار ویدئویی از انفجار در یکی از معادن روباز سوادکوه که گرد و غبار زیادی در منطقه ایجاد کرده بود و واکنش دوستداران محیط زیست را به دنبال داشت، با توجه به محرز بودن ایجاد اختلال در روند عادی منطقه به دلیل شدت انفجار نسبت به تعطیلی موقت این معدن اقدام شد.

وی افزود: این معدن فعلا به طور موقت تعطیل و برداشت از آن متوقف شده تا مراجع قضایی و دستگاه های مربوطه درباره آن تصمیم گیری لازم را اتخاذ کنند و شکایتی نیز از طرف حفاظت محیط زیست از مسئول معدن تنظیم شده که در مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

فلاحی با اظهار این که محیط زیست سوادکوه قبلا هم در رابطه با تمامی معادن اخطاریه صادر کرده بود ، توضیح داد : اداره حفاظت محیط زیست به استناد ماده 11 قانون حفاظت و بهسازی رأساً می تواند برای تعطیلی یک واحد آلاینده اقدام کند تا پیگیری های لازم توسط مراجع مرتبط و در صورت لزوم دستگاه قضایی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن انفجاری سوادکوه تعطیل شد

معدن انفجاری سوادکوه تعطیل شد