مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-18سياسي

دستگاه های اجرایی برتر هرمزگان معرفی شدند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی برتر استان هرمزگان معرفی شدند.

- ، صالح دریانورد عصر شنبه در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی که در سالن شرکت گاز برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره ملاک و ارزیابی عملکرد تمام دستگاه ها نیست.

وی عنوان کرد: 50 درصد ارزیابی ها مبتنی بر ازریابی شاخص های اختصاصی است و هر دستگاه در حوزه ماموریتی خودش ارزیابی می شود.

دریانورد عنوان کرد: اعلام نام دستگاهی به این معنا نیست که دستگاه دیگری کم کاری کرده است بلکه فرجام فعالیت های دولت، همدلی و هم افزایی دستگاه اجرایی برای حل مشکلات مردم است.

دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با بیان ئاینکه که ارکان نظام همه با هم هماهنگ فعالیت کردند، بیان داشت: کار دولت تدبیر هماهنگی تمام ارکان نظام برای پیشبرد اهداف عالی نظام و جلب رضایمتمندی مردم استفاده کند.

دریانورد با اشاره به دستگاه های برتر در حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی، ابراز داشت: سازمان صنعتی، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات از جمله دستگاه های برتر در این حوزه هستند.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاه های برتر در حوزه آموزشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برتر هرمزگان معرفی شدند

دستگاه های اجرایی برتر هرمزگان معرفی شدند