مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-18بين الملل

شهروندان آمریکایی؛ خروج از افغانستان «تحقیر ملی» بود


نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد که نارضایتی از خروج آمریکا از افغانستان از مرزهای حزبی عبور کرده و دو سوم مردم آمریکا آن را تحقیر ملی می دانند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هفتاد درصد شهروندان آمریکایی خروج از گرفته می شوند و تقریبا نیمی از آنها گفته اند که این سناریو بسیار محتمل است و تنها 16 درصد فکر می کنند که چنین موردی بعید به نظر میرسد.

در این نظرسنجی آمده است که خروج از افغانستان یک تحقیر ملی است و جو بایدن  رییس جمهور آمریکا هزاران آمریکایی را پشت خطوط طالبان رها کرد تا از خود مراقبت کنند.

نتایج یک نظرسنجی دیگر نیز نشان داد که میزان محبوبیت رییس جمهور آمریکا به پایین ترین میزان از زمان ورودش به کاخ سفید رسیده است.

طبق نتایج این نظرسنجی که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته در آمریکا برگزار شد، 44 درصد از شهروندان عملکرد بایدن را قابل قبول می داند.

نتایج این نظرسنجی که از سوی رویترز و موسسه ایپسوس انجام شده همچنین نشان داد 50 درصد از آمریکایی ها عملکرد رییس جمهور خود را غیر قابل قبول می دانند.

محبوبیت بایدن از اواسط ماه گذشته میلادی و در بحبوحه خروج آمریکایی ها از افغانستان و افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا، شروع به کاهش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان آمریکایی؛ خروج از افغانستان «تحقیر ملی» بود

شهروندان آمریکایی؛ خروج از افغانستان «تحقیر ملی» بود