مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-18سياسي

شناسایی و جایگزینی 251 درخت خطرآفرین سطح شهر قم


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: 251 درخت خطرآفرین در سطح شهر شناسایی شده که با مجوز کمیسیون ماده هفت حذف شده و درختان نارون چندساله جایگزین آن ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون ماده هفت اظهار کرد: در این جلسه 19 درخواست مطرح شد که از بین آن ها 6 پرونده مربوط به واحدهای شهرداری بود.

وی با بیان اینکه پنج پرونده نیز شخصی بود که در خصوص قرارگیری درخت مقابل درب پارکینگ و مزاحمت درختان بوده است اضافه کرد: هشت پرونده دیگر ارجاع شده به کمیسیون در خصوص بازدیدهای به عمل آمده در کمیسیون ساماندهی مربوط به درختان خطرآفرین شهر بود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: 251 اصله درخت خطرآفرین در کمیته ساماندهی شناسایی و معرفی شده بود که در کمیسیون مطرح و مجوز حذف و جایگزینی آن ها با درخت جدید اخذ شد.

وی با تأکید بر اینکه تمام این درختان با نهال چندساله نارون جایگزین می شوند خاطرنشان کرد: گونه هایی که بیشتر در گروه درختان خطرآفرین حذف می شوند اکالیپتوس است که شکنندگی بیشتری داشته و انحراف به سمت خیابان یا پیاده رو دارند.

جوادیان یادآور شد: درختان نارون، پده و… نیز در این دسته قرار دارند که به دلیل انحراف، پوسیدگی و یا آلودگی هستند؛ البته درختانی هم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جایگزینی 251 درخت خطرآفرین سطح شهر قم

شناسایی و جایگزینی 251 درخت خطرآفرین سطح شهر قم