مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-18سياسي

جشنواره ابوذر هفته دفاع مقدس برگزار می شود


 مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: جشنواره ابوذر ششم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر  مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: جشنواره ابوذر ششم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

عبدالله نجفی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک میراث گرانبهاست و وظیفه ما حفظ این دستاورد و انتقال آن به نسل های آینده است.

وی ادامه داد: اهالی رسانه به خوبی نشان دادند چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در راستای بیان ارزش های دفاع مقدس و اقتدار ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود و بر همین اساس هم شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: بنا بود جشنواره ابوذر زودتر برگزار شود اما با توجه به شرایط حاد کرونایی حاکم بر استان این جشنواره ششم مهر ساعت 9 و 30 دقیقه در حسینیه عاشقان ثارالله با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نجفی بیان کرد: به خاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ناچار به دعوت از تعداد محدودی از اهالی رسانه استان هستیم و از اینکه نمی توانیم در خدمت همه اهالی رسانه باشیم ناراحت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ابوذر هفته دفاع مقدس برگزار می شود

جشنواره ابوذر هفته دفاع مقدس برگزار می شود